Gyakran ismételt kérdések
•Kik vagyunk mi?
Sí, snowboard és kerékpár kiskereskedés Óbudán. A K2 Sí&Snowboard Központ – (ill. 2011-től K2 Bike Shop is) - családi vállalkozás, amely 1999 óta működik. Szaküzletünkben sí és snowboard oktatók és kerékpáros szakemberek dolgoznak együtt a minőségi kiszolgálás érdekében.
•Vásárolhat nálunk személyesen?
Szaküzletünk Budapesten található a harmadik kerületben Óbudán. Nyitvatartási időben minden szolgáltatásunk személyesen is igénybe vehető.
•Az árak hasonlóak az Üzletben is?
Az áraink a szaküzletünkben teljes mértékben egyeznek a neten publikált árakkal.
•Mit jelent az, hogy Üzletünkben?
Azok a termékek kapják ezt a megjelölést, amelyek kézzel foghatóan az adott pillanatban jelen vannak az üzletben, így személyesen is megvásárolhatóak. Megjegyzés: 2014. szeptember 15. óta raktárkészlet nyilvántartó programunk össze van kötve a weboldalunkkal. Így mindig aktuális készletet lát az adott pillanatban.
•Mit jelent az, hogy jelenleg nincs raktáron?
Többnyire azok a termékek kapják ezt a státuszt, amelyek hamarosan megérkeznek üzletünkbe. Ha ez teljesül a státusza Raktáron-ra módosul.
•Mit jelent az, hogy Rendelésre státusz?
Azoknál a termékeknél szerepel az a megjelölés, amelyek az adott pillanatban nincsenek az üzletben, de lehetőségünk van azt beszerezni abban az esetben, ha rendelés érkezik rá.
•Mi van, ha rendeltem terméket és nem jó a méret?
Hívja fel az üzletet, hogy abból a termékből van-e a készleten más méret. Ha van, akkor kicseréljük. Ha nincs, akkor a termék árának értékében le lehet vásárolni. A visszajuttatás költsége a vásárlót terheli. Személyesen a boltban vissza tudjuk cserélni a készlet erejéig; illetve a futárszolgálat is vállal árucserét, de ennek a költsége a vásárlót terheli.
•Mi van akkor, ha az árut személyesen akarom átvenni?
Válassza ki a terméket és tegye a kosárba. Válassza ki a szállítás módját – Átvétel személyesen üzletünkben (3 munkanapon belül) Az árut fenntartjuk Önnek az üzletben három napig. Tehát ha a megrendelést elküldi hétfőn, az árut csütörtök estig, pénteki megrendelés esetén hétfő estig tartjuk fenn. Ezután az Ön által kiválasztott árut a pénztárban fizetheti ki készpénzben, egészségpénztári kártyával vagy bankkártyával.
•Mi van akkor, ha a megrendelést törölni akarom?
A megrendelés törölhető írásban az k2@skiing.hu címen vagy telefonon, a 06-1-453-0819-es számon, addig míg az áru nincs kiszállítva az üzletből. A futárnak történő átadás után a megrendelés nem törölhető.
•Van ingyenes házhozszállítás?
Igen, 30.000.-Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás díját a K2 Shop állja, ez alól a kerékpárok kivételt képeznek.
•Mitől függ a kiszállítás értéke?
Elsősorban a termék súlyától. Több termék vásárlása esetén a súlyok összeadódnak és ez alapján történik a szállítási díj kalkulációja.
•Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?
A házhozszállítás ideje országhatáron belül 2-4 nap alatt teljesül. Országhatáron kívül pedig a DPD futárszolgálat megadott szállítási határideje érvényesek.
•Hogyan követhetem nyomon a megrendelésemet?
Ha a házhoz szállítást választotta, a megrendelését figyelemmel követheti a Szaküzlet > Bolti szolgáltatások > Szállítás > Csomagok online nyomon követése menüpont alatt a linkre kattintva. A DPD Csomagszállító vállalattól kapott e-mailben megtalálja a 14 számjegyből álló csomag számot, amire hivatkozva meg tudja nézni csomagja helyzetét.
•A termékem ajándék lesz más személynek, elküldethetem közvetlenül az ő címére?
A terméket arra a címre küldjük, amelyet a kézbesítés címeként jelöl meg. Ne felejtse el azonban megőrizni a vásárlást bizonyító dokumentumot - amely a termékhez csatolva található - az esetleges reklamáció miatt.
•Ha egy bizonyos szállítási módot választok, ez érvényes minden egyes megrendelt termékre?
A szállítási módot megrendelésenként, nem pedig termékenként lehet kiválasztani.
•Hogyan kapom meg a számlát?
A számla a termékhez csatolva található.
•Hogyan kapom meg a weben vásárolt kerékpárt?
A webáruházunkban megrendelt kerékpárt dobozába csomagolva, beüzemelve, de visszabontva tudjuk elküldeni. A feladás előtt tehát szerelő kollégáink kicsomagolják a kerékpárt, beüzemelik és beállítják azt teljesen, de ahhoz, hogy a dobozába vissza tudjuk csomagolni, szükség szerint vissza kell azt bontani. Önnek a kicsomagolás után a pedált kell behajtania, a kormányt kell egyenesbe állítania és csavarjaival rögzítenie, illetve egyes -kisebb dobozok esetén- a nyerget és az első kereket kell a helyére tenni.
•Ha nem jó a méret hogyan küldhetem vissza, hogyan cserélhetem?
Ha kézhez kapta megrendelését és nem megfelelő a méret, vagy vissza szeretné küldeni, először vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen. Azért fontos, hogy ne telefonon, mert annak később nem marad nyoma.
A terméket vissza kell csomagolnia az eredeti csomagolásba és úgy átadnia szállításra. Az árut vissza tudja küldeni a DPD Futárszolgálattal, amit mi fogunk megrendelni. Vissza tudja küldeni akár postán is, ebben az esetben a szállítási garanciát a vevőnek kell vállalnia.
A hozzánk beérkező termék után tudjuk ismételten küldeni a csereterméket. A szállítási költség minden esetben a vásárlót terheli. A vevő által elkövetett csomagolási hibákból eredő károkat a vevőnek kell vállalnia.
•Mi van akkor, ha nem találok választ a kérdésemre?
A leggyakrabban feltett kérdésekre itt kellene megtalálnia a választ, azonban ha mégsem találta meg, próbálja meg átnézni a következőt:
- "Vásárlói infók" dobozban a Főoldalon – itt megtalálja az információkat a vásárlásról internetes üzletünkben, beleértve a fizetést és az áruszállítást és garanciális feltételeket
- Üzletszabályzat
Ha eddig nem talált választ a kérdésére, kérem küldjön e-mailt az k2@skiing.hu címre vagy hívjon minket telefonon a 06-1-453-0819-es számon és mi válaszolunk Önnek.
Kellemes böngészést!